08.04.2015

Radionica o ishodima učenja održana na Univerzitetu Crne Gore

 O tome šta su ishodi učenja i kako ih definisati za predmet, kurs ili studijski program, govorilo se na radionici ,,Definisanje ishoda učenja na Univerzitetu Crne Gore“, održanoj 27.3.2015.godine u Rektoratu, u okviru aktivnosti DEVCORE projekta.

Nastavnici koji su prisustvovali radionici imali su priliku da, kroz primjere i zadatke, upoznaju metodologiju pisanja ishoda učenja i proces njihovog definisanja. Ishodi učenja predstavljaju iskaze o onome što želimo da studenti znaju, razumiju ili mogu da urade nakon završenog kursa, kao rezultat procesa učenja.

Planirano je da do kraja maja sve univerzitetske jedinice pripreme ishode učenja za svoje studijske programe, kako bi naredna akademska godina počela sa tako dopunjenim ECTS katalozima. Time će Univerzitet dodatno uskladiti svoj nastavni proces sa standardima koji važe u evropskom sistemu visokog obrazovanja, i pripremiti se za predstojeću reakreditaciju 2017. godine. 

 DEVCORE projekat , kojim koordinira Univerzitet, pored  uvođenja ishoda učenja  otvara i  dodatne mogućnosti razmjene iskustava i najbolje prakse sa evropskim partnerima. U okviru projekta, pripremljene su i smjernice i osnovna pravila za pisanje ishoda učenja,. U junu je planirano organizovanje još jedne radionice, u kojoj će učestvovati i projektni partneri - univerziteti iz Grčke, Danske i Austrije.

Osnovne smjernice za pisanje ishoda učenja pogledajte u flajeru

Prezentacija sa radionice